Bir Baba'dan Kızına



Yakın zamanda ilk defa baba olacağım. Büyük bir ihtimalle ve Maradona izin verirse bir kız babası olacağım. Pınar'ın benimle paylaştığı, Robbie Willams'ın kızına yazdığı bu şarkıyı çok sevdim. Bir erkek ve bir kız ebebeyni olan Anne'ciğim ve Baba'cığım de benimle aynı duyguları paylaşır diye şarkı sözlerini çevirdim buradan da paylaşmak istedim.

Öyle yabancılarla tanışacaksın ki,
Hayvanat bahçesindeyim sanacaksın.
Bir ikisi dışında,
Hayal kırıklığı.

Bazıları kızgın olacak,
Bazıları acımasız,
Çoğu çılgın olacak,
Pek bir azı temiz..

Genç adamlarla dansa gideceksin,
Masum tut danslarını,
Hatta öpüşmesen de olur aslında.

Zamanını kendini kahraman sanan aptallarla boşa harcama,
Seni aldatacaklar,
Bizim gibi gariplerden şaşma.

Tüm günlerinde, tüm gecelerinde,
Yanında olacağım,
Tam yanında.
Nazikçe yaşa hayatını,
Beni yanında istersen,
Bana ihtiyacın olursa,
Senin için orada olacağım.

Seni sevmeleri için zorlama onları,
Açma tüm telefonlarını,
Bir dev ol, dünyaya karşı.
Bazıları ölümcüldür,
Anlayamazsın bile,
Eğer seni üzerlerse,
Söyle Babacığına.

Ve birisine kalbini vereceksen,
Emin ol onu hak ettiklerine,
Eğer hak etmedilerse kalbini,
Aramaya devam et,
Bulduğunda değer buna.

Tüm günlerinde, tüm gecelerinde,
Yanında olacağım,
Tam yanında.
Nazikçe yaşa hayatını,
Beni yanında istersen,
Bana ihtiyacın olursa,
Senin için orada olacağım.

Işığa doğru git nazikçe,
Orada olacağım senin için,
Beni yanında istediğinde,
Orada olacağım,
Söyle adımı ve orada olacağım.

Comments

Popular posts from this blog

Balik Hafizali Millet ve Onun Oyunbaz Yöneticileri

Failed Training Day or Previously on Battlestar Galactica

Mixed-Up Confusion: How I solved Mac Book Air's Wireless Disconnection Problem