Evet - Hayir


Yurtdisinda yasadigim icin Anayasa Referandum'unda oy kullandim. Ayse Arman'in dile getirdigi Evet/Hayir secenekli bir oy pusulasina "Evet" mührü basmanin kafa karisikligini ben de yasadim.

Dün saglik bakani Recep Akdag'in aciklamasinda belirttigi gibi (haber'e baglanti) Hükümet'imiz bizim icin neyin iyi neyin kotu olacagini iyi bilir. Bu acidan oy pusulalarinda gereken degisikligi yapacaklarindan en ufak kuskum yok.

Ornek olarak yukaridaki referandum pusulasi kullanilabilir. Evet ya da Hayir cok rahat bir sekilde seciliyor.

Referandumlarin ne gibi onemli konulari gonul rahatligiyla cozdugu de bu pusuladan gorulebilir. Alman Anavatani'na katilmak icin can atan Avusturya vatandaslarinin ne istedigini cok iyi bilen Alman Hükümeti bu konuyu bir referandumla hemen acikliga kavusturmus.

Comments

e. pınar said…
Yakini okuyamayanlar zaten nein'i gorememistir. Ama yine de 20 kusur madde icin tek bir evet hayir sansimiz oldugu dusunulurse su resimdeki referandum bile en azindan tek soru soruyor yanlis anlamadiysam.
Ahmet C. Toker said…
tek soru sormus. cevabini da biliyor zaten.

20 madde olayi sekerli oksuruk surubu gibi. ya da sekerli zehir gibi. hangi taraftan baktigina bagli.

Popular posts from this blog

Balik Hafizali Millet ve Onun Oyunbaz Yöneticileri

Failed Training Day or Previously on Battlestar Galactica

Mixed-Up Confusion: How I solved Mac Book Air's Wireless Disconnection Problem