Ne guzel Adamdin Vedat Abi




Besiktas'lilari sevmiyor Temmuz. Baris Akarsu, Optik Baskan, simdi de Vedat Okyar. Daha bir kac ay önce devre aralarinda Cisse'ye, Denizli'nin fantezilerine giydiriyordu. Yillar boyu doktor yüzü görmemis güzel abimiz Vedat Okyar son aylarda kanser ile savasiyordu. 1 haftadir yogun bakimda oldugunu biliyordum. Günesli sabahim Vedat Okyar'in ölüm haberi ile karsiladim Cok uzgunum. Takim elbisesi, kivrak yorumlari ile ciktigi Besiktas maclarini cok ozleyecegim. Geride kalanlar arasinda biraktigi hos hatiralar ölümün aci gercekligini biraz da olsun hafifletmeli.

Vedat Okyar'in nasil bir kisilik oldugunu merak edenler su röpörtaji okumali:

http://stalker-21.blogspot.com/2009/07/dayan-kaptan.html

Iki gundur Besiktas bloglarini okuyorum. Vedat Okyar ile ayni renklere gönül verdigim icin beni mutlu eden bir anisini sizinle paylasmak istiyorum. Yanlis anlasilmasin, renkler ötesi bir erdem bu anlatacagim, ve bu erdemi yasatmayan futbolcular her klupte var. Vedat Okyar bir macta rakibine tekme atar. Tartismalar cikar, hakem emin degildir ve yanina gelir. "Tekme attin mi?" Vedat Okyar "Attim der" "Ne yani, üzerimde Besiktas formasi varken yalan mi soyleseydim?" der sonra. Iste Besiktaslilik, ya da insanlik, bu formayi her an uzerinde tasimaktir. Iyi insan olmadan iyi Besiktasli olunmaz. Cok iyi bir Besiktasliyi kabettik.

Besiktas'in Ozani Vedat Özdemiroglu'nun isim babasina yazdigi siir ile ugurluyorum Vedat Abi'mizi:

vedat okyar

isim babamsınız

ben yokken attığınız son penaltı
belirlemiş adımı

çalımlarınız ünlüymüş
bir de penaltılarınız
sadece bir tane kaçırmışsınız

yazılarınızda o aynı teknik
kim der ki sizden başka
“sahte okey” juanfran’a
vedat bey şık adamsınız

Edit: Bu da guzel bir roportaj

Comments

Popular posts from this blog

Balik Hafizali Millet ve Onun Oyunbaz Yöneticileri

Failed Training Day or Previously on Battlestar Galactica

Mixed-Up Confusion: How I solved Mac Book Air's Wireless Disconnection Problem